from above seems i had it all but it doesn’t mean anything

Nytt ar nytt land ny stad ny start!
denna nyarsafton var langt ifran forra arets :P inte en droppe alkohol i min kropp inte en droppe mat i min kropp for att jag vakna halv 7 pa morgonen igar och kande gud vad jag har kramp i magen och vill spy.. sa jag gick upp o drack te.. fran att ha vaknat halv 7 till att inte bli frisk forrens halv 2 pa natten efter 12 slaget..

kul! jo det var det faktiskt, for vid 10 i tolv sa tvingade igor ut mig till bron for att se det starsta fyrverkeriet i holland, kan komma med lite daliga bilder senare.

sa det var mys! sen sa gick vi hem o jag blev som sagt bra igen vid halv 2, 2 nangang da jag slangde i mig nudlar och igor slangde i sig nudlar popcore sallad pannkakor haha och vi kollade pa massor med filmer, somna vid 7 och dar hade jag varit vaken i 24 tim med spya var 15 min och kramp hela javla tiden!.
nu mar jag bra. jag kan ligga ner pa sangen utan smarta , jag kan dricka vatten utan att spy och jag kanner hunger utan att vara radd o tanka om jag kommer spy efter maltiden.

nu ska det vilas, och om det orkas kanske stada.
gott nytt ar! x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0