And where can love take us now And we've been so far down We can still touch the sky

So guess whos back, nej har nog sagt det i varje inlägg nu att jag ska komma tillbaka och blogga men det går inte.
Ibland kliar det i fingrarna då skriver jag lite om vad jag gjort.
Jag åkte till Stockholm 16 Jan och är ännu kvar! OM jag haft det sjukt bra! mycket mat varje dag godis! gott vatten ifrån kranen MIN säng osv men nu saknar jag faktiskt mitt andra hem i Rotterdam, Lägenheten är klar! Så jag åker dit med ännu mer kläder och ska köra igång med det roliga, och vad är det? jo det jag är bäst på! jag ska köpa in möbler och designa vår snygga lya! sen så hoppas jag att igor inte får för sig att dra dit vår bebis Rocky innan jag kommer hem, då blir det smisk för när min katt ska flytta för 4 gången då ska vi göra det bra! och inte göra honom ännu mer knäpp.

mens vääärk! inte okey speciellt inte om det gör svin ont i ryggen och ingen vill massera :( nu ska värmekudden o jag mysa.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0