you made everything blue

Godmorgon gott folk!
Som vanligt sa har vi degat hela morgonen.

Glomde skriva att jag var i belgien igar natt ocksa, efter firandet och efter mycket mys hemma hos Igors moster med hela slakten sa korde vi hem Jamie (igors syster) till deras foraldrar som flyttat till Belgien, gud vad fin det var nagot jag gillade starkt var hissen som tar dig in i lagenheten pa en gang, har vi sant i sverige? inte vad jag vet

Idag ska vi nog talta, eftersom att vi inte varit redigt fulla nan kvall ska vi nog kopa alkohol och supa oss redigt fullaoch talta haha. flippflipp

Ni kanske undrar hur vadret ar har i rotterdam, ja da kan jag saga att det ar valdigt fint, igar och forrigar var det 24 men idag.. kan jag gissa pa 18, jag ar cp tom i magen sa jag hoppas pa att vi drar till hans van frans som gor hemlagade pommes och kottbullar och allt man kan tanka sig.xx meis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0