When i think about it I know that i was never held or even cared

Hej hej hallå!  Somnade rätt så tidigt igår och vaknade rätt så tidigt idag.
Vaknade upp och såg att tv en var på som den bruka va då jag somnar mitt i en film under kvällen.
Då jag vakna iallfall så var det "happy girl" där elvis (som ung) spelar rusty mkt mkt bra film, bara det att man blir helt galen för varje kyss han delar ut till flickorna i filmen..

Idag.. händer nog inte så mkt heller. jag måste se till o bli frisk, att ha varit sjuk i snart 3 månader är inte så bra känner jag.

Jag var i göteborg för nån vecka sen för att se hur bror har det och hur stor emilia blitt :)
riktigt stor som ni ser. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0