i love this city

Hej hej hallow!
jag ar i holland gott folk kom hit i onsdags da jag tog flyget ifran skavsta och anlande till eindhoven 17.00 och dar stod min Igor och vantade pa mig.

vi gick da till en china rest och at kina mat jag aldrig sett forut.
sen akte vi hem till honom i rotterdam, det gar inte att forklara hur fint det ar har och hur designen pa alla hus ar.
jag har glomt o ta med mig min kamera varenda dag, sen sa har vi for det mesta legat hemma ;)
och nu kom vi hem efter en dag i "breda" dar hans kusiner bor ochhans farfar som idag firade sin 95 ar dag
sa jag fick traffa hela feta slakten pa en och samma gang, men inte hans mors sida inte an iallfall :)
men det sags att de ar ganska torra av sig we will se about that.

jaaa jag ar iallafall fortfarande vid liv och alskar det for varje sekund!!!!
min hemresa ar ju pa ons... men nej! da kommer inte jag for jag stannar kvar har har jag och igor bestamt.
jo jusste vi var ju ute i torsdags, och oj oj oj vilka klubbar och vilka vanner min iggy har mkt lovande :)
nej nu har vi borstat klart tanderna och ska nu sussa <3
xx meis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0