I´ll always come back

Hejsi!
Jo nu har jag bestämt mig! nu börjar jag blogga igen!
Jag har då varit på gotland hela sommaren och jobbat! :) kom hem för att jag saknat familjen en hel del!
Sen så har ju en massa kul och en massa skit hänt under sommarn! MEN det har redan hänt, inte så viktigt o dra up pdet igen känner jag nu.
Det viktiga är väl att jag haft det awsome de dagar jag haft det AWSOME! :)

Maria åkte ifrån mig igår då hon varit här i en vecka för att vi letar jobb och boende ihop, vi var också på festivalen popaganda, såg på "parken" "Jenny wilson" "Lykke Li" "Steve Aoki" "MGMT" och några fler mkt bra tyckte jag som inte alls lyssnat på alla som stod på scen!.
senhar vi gjort lite varje dag faktiskt simon norrsveden var i Lasse i parken i tisdags mkt bra då vi också fick se en till stjärna Jim hanft som var mkt mkt bra, håkan hellström i fredags och andra små mys dagar med lägenhets sökande och jobb sökande.

nu är jag hemma alldeles ensam och ser att klockan är lite för mkt om 40 min ska jag vara i gamlaS för att fika med Ilaf.. torka håret och sminka sig fort kanske?!

Nu vet ni att jag är tillbaka ialflall, hörs pusspuss

Kommentarer
Postat av: martina

hurraaa, meis är tillbaka! :)

PUSS

2009-09-07 @ 18:47:24
URL: http://pierrou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0