I like to say im sorry and take back that kiss

Mycket bra uppdatering ifran min sida tycker jag. eller hur :)
Ja vi ska inte talta idag iallfall :P sa andrade planer dar vi drog till en mycket fin italiensk pizzeria idag det andra normala jag atit under mina fa dagar har i holland.
Sen drog vi till den basta glassbaren i rotterdam dar Olof (Igors van) jobbar och fy vad gott!

Sen gick vi och handla lite det hari nte funnits nagot att ata hemma hos igor (forutom as goda tryffel kex bollar :S haha) i flera dar men nu sa :)
nu ska vi spela spel puss kommer med lite uppdateringar lite nar som.
xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv gå in på facebok och kolla på det jag skrev puss// ilasf

2009-09-29 @ 20:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0