Can’t be scared when it goes down got a problem tell me now

Såå uppdateringen kunde varit bättre.. men jag har ju inget nytt o skriva här eftersom att jag för första gången på 3 månader sitter hemma 4 dar i rad utan o göra ett piss!
Jag håller nu på att bli helt frisk igen och hostanjag har nu är mer åt rök-hosta än sjuk-hosta.
Jag har ju som sagt den bästa papan i sverige! Då han kom i förmiddags med all medicin ni kan tänka er :) så fick han se mitt underbara rum som är så sjukt snyggt nu :) tänker inte visa er det för då ska folk sno idérna jag har! :P
nej nu ska det fort mysas i rummet med massor utav medicin som sagt och godsaker!

Så till er som är i paris nu.. har någon sett min mor för hon har inte ringt sen hon åkte. :)
xo meiso


Kommentarer
Postat av: ilaf

HON ÄR SÅ SJUKT SÖT

2009-09-12 @ 10:37:06
URL: http://ilaf.blogg.se/
Postat av: ilaf

HON ÄR SÅ SJUKT SÖT

2009-09-12 @ 10:37:17
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0