its all because of you

Har precis hoppat ut duschen my love igor ligger fortf i sangen... idag ska vi till amsterdam ska traffa pappas kusin som jag lovat och sen ska jag fanga amsterdam i bilder for en gangs skull
jag har med mig min basta kamera och har tagit 3 bilder under dessa 16 dagar i holland.
jag har varit i sa manga olika stader har i holland och belgium... jaja

For exakt en vecka sen var vi ocksa i amsterdam for att fira igors fodelsedag med hans vanner och sa, sa vi satt hemma hela dan och taggade infor en fet fest i amsterdam en utav de frashaste stallena dar, sa vid 9 tiden gar vi in till stan for att kopa mat och mota upp Made en jatte sot tjej och sen aka och hamta raphael, det tar ungefar 50 min med bil ifran rotterdam till amsterdam, cp kul hade vi i bilen iallfall sa vi kommer fram och de vill visa mig hor-gatorna fyfan sager jag bara hur kan man sta i ett fonster och salja sig sa dar? ofattbart.. jag blev iallfall chockad, sen visa de mig gatan for de feta svarta kvinnorna hahah, ackligt.. jag blev iallfall sa chockad att jag var tvungen och ata igen sa vi at..
sen drog vi till klubben och oj vad mkt folk det stod.. men vi stod sa klart pa listan och stallde oss pa den vanliga kon, hur smart var det ?.. inte smart alls.
efter 15 min blev jag och igor irriterade sa vi drog.
vi drog till bog gatan dar det ar massor med gay klubbar och barer osv.
dar traffade vi ocksa pa golof och radin oj vad skoj vi drack mkt gott och dansade med mkt goa manniskor!

nar allt sen stangde vid 4 tiden lamnade vi kvar Made och raphael som inte alls kom till oss nar de borde gjort det. sa jag igor golof och radin tog bilen men innan bilen stallde vi oss i hjartat utav amsterdam och tog nagra bloss ;)
sa bilresan hem blev annu intressantare om jag far saga sa haha.

I rotterdam dar vi slappte av killarna kom igor pa att han ville talta. sa vi tog bilen till belgium dar hans foraldrar bor och orkade inte satta upp taltet utav vi sov i bilen vi var framme kl 6 sov till 9 i bilen da igors pappa richard oppnade bilen och tog in oss hem dar vi fick sova till 16.00 haha hela dan forstord :) nej sen vid 5 borjade grillningen hela familjen var samlad for att fira igor och for att mysa . det var en underbar dag mkt god mat och alskar familjen verkligen! senare pa kvallen tog vi en promenad i deras stad.

nu ska jag vacka igorsiiii for vi ska  snart till storstan! xx meis

Kommentarer
Postat av: Marielle

Tävla om ett nametag armband hos mig!

2009-10-04 @ 14:07:31
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0