i wouldent, couse i couldent

inte lika bra uppdatering nu nej :)
har hant javligt mkt sen glass baren dar "olof" jobbar haha visa sig att han heter golof eller snygg-golof ;)
stava nog hans namn fel ocksa, men men dagen efter det sa var vi hemmas hos oma (mormor, igors mormor) och det har vi gjort valdigt ofta da hon lagar cp god mat!
men plotsligt under middagen kommer igor pa at vi ska pa kalas, hans van thesa som fyller 27. kul att man sag ut som ett monster under firandet haha, men det var sjukt mysigt bjods pa allt ni kan tanka er, manniskorna var underbara och jag blir forvanad over min engelska for varje dag, eftersom att det var en mandag sa drog alla vid 10 tiden, da jag igor och raphael var kvar till sent och hade det underbart med thesa och hennes pojkvan .. nu glomde jag bort vad han hette men gud sa het han var ;) hahaa.

Sen har vi varit ute har i rotterdam ett par ganger.. hahaha som tex en kvall (22 sep dagen innan igors 26 ars dag) da jag och igor inte kunde bestamma oss for vad vi ska gora sa vi satte oss pa hans favorit bar .. det coola med den baren var att de hade en katt som gick runt dar in och ut som hon eller han ville.. iallfall sa vi korde pa de tunga olen, efter att vi suttit dar i kanske 1-2 timmar och druckit massor med olika ol sa kommer det ett skont gang med 4 grabbs och oj vad vi skrattade oj vad vi tjaffsade oj vad vi diskuterade.. kl blev 00.00 da jag kysste min alskade och borjade sjunga happy birth day vi var sa fulla och sa glada, vi drog ifran baren for att ga hem..

jo vi skulle ju hem haha sa nar vi narmar oss porten hor jag bra musik ifran klubben just nedanfor oss. sa jag drar i igor sager att vi maste dansa! han haller med gar in och koper ol till oss vi borjar dansa han staller sig vid baren och som alltid blir bundis med alla han pratar med, sa han far nagra shots gratis och den sista B52 an... vi kanner oss klara med klubben efter den och efter all dans, va vi drar oss mot porten ar sa fulla att vi ... den har historian har vi berattat for alla nu och jag orkar verkligen inte skriva ner allt hahah

men iallfall igor var sa full att JAG var tvungen att ta hand om skiten jag slapade in han i hissen slapade ut han ur hissen klamde pa pungen for att fa liv i han slangde in han i dschen aa gud det var en javligt bra start pa hans 26 ars dag ..

Orkar ni lasa detta? mkt duktigt!
idag ar det den 1 okt och har annu inte krivit allt vi gjort.. kommer i nasta inlagg xx meis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0