you got me wondering why i like it rough

Jag fryser.
Min kusin väckte mig kl 07.00 imorse
"hej vad gör du" frågar han "vakna precis :S" "okej, du jag var i norge i veckan med fotbollen, jag tror att jag gjort något fel med foten jag har inte sovit på 2 dar den är helt svullen" "okej" "så en polare ska komma o hämta upp mig kl 10-11 tänkte om du kunde hjälpa till." "okej ja absolut jag ska bara hoppa in i duschen sen kommer"
Jag var faktiskt inte arg eller så för att han ringt så tidigt eller för att han behövde hjälp, det var längesen jag träffa han så jag käka frukost med pappa duschade och satte på mig fixade till håret och drog ut.. 
halvvägs till älvsjö station får jag ett sms "Jag ringde ambulansen de är här om 3 minuter, men tack för allt.
DÅ blev jag arg, kunde ju ha sovit :( men nej! kl var 9 så jag drog till vårdcentralen för att kolla mina prover. "du får återkomma imorgon mellan 8.15-10.30"
jaja inga sura miner meisi!
efter det drog jag till banken fixade nya konto kort som skall användas i Holland.
och efter det drog jag och shoppa lite.. Blev stockholms stadsmission! love it!
Så nu är jag hemma. kl 19.00 ska jag och rocky iväg för att ta sista vaccinet sen är det bara att sätta oss på flyget! :D
Eftersom att jag ska flytta så måste jag ta med mig rocky och för två veckor sedan när igor var här så ringde vi runt för att se om rocky behöver pass eller så.
det var ju inte bara pass han behövde utan 2 vaccin sprutor och ett chip i nacken. allt blir nog runt 1600:-
aj! men men hoppas han lever länge den dyra jäveln!
Imorgon kommer igor igen.. Han har ju fått Berns nu och ska dit på möte igen och fixa klart allt med affisher och hemsida etc. party 2010 April its gonna be like a big fat circus ! ni förstår nog om några månader! ;)
nu ska jag ha händerna uder varmt vatten im cold man!
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0