we have plenty of time for everything, always

And now.. you have two! readers left.. two readers left!
wooteeva!

Im a superwoman yes i am! lycka lycka lycka.
Visst är jag lycklig varje dag, men nu kom denhär känslan ni vet som kommer ibland då det är som att man sett ett ljus! ALLT ÄR MÖJLIGT!
det är det alltid egentligen men denna känsla får mig tro att jag bara behöver knäppa med fingrarna.
Skönt så länge man står kvar på jorden och inte flyger iväg med känslan.

Jag har då inte berättat mina planer för er.
7 Dec tar jag mitt pick o pack och flyttar till Rotterdam!

Många frågade mig vad jag skulle göra efter sommarn då jag tog studenten, mitt svar var "jobba så att jag kan åka utomlands och sen börjar jag nog plugga igen till hösten 2010"
FAN hur tråkigt tänkte jag ha det egentligen? haha
Jag älskar stockholm men staden ger mig inget längre.. Jag har hittat glädjen någon annanstans. Rotterdam.. Holland!

Jag kommer bli saknad och mina vänner kommer att bli väldigt saknade!
So you know, my house in holland is always open for all of you!!!

Ja jusste jag har varit i göteborg i en vecka nu då vi inte hunnit göra så mycket mer än att sitta hemma. fick urinvärksinfektion orkar inte berätta hur den dagen natten morgonen såg ut. så jag säger godnatt och håll tummarna på att jag uppdaterar mer o mer . X



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0