Lost and insecure, you found me, you found me

"What you want from me is life, not a stupid poem
I'm sorry for doing what I know I'll regret for all eternity"


arg för att det kan uppkomma sådanna missförstånd.
arg för att jag har varit så okunnig.
arg för att inte alls många förstår.

Jag hade en vän, när hon då berättade om beslutsångesten hon hade om just detta så fanns jag där för henne som ingen finns för mig idag. vart har personer som mig tagit vägen?

Nu ska jag äta upp resterna ifrån igår och laga till ngt riktigt smaskigt. vet inte hur dagen ser ut än, det beror ju på illamåendet och orken

min baba kommer hem imorrn i´m so happy happy happy! så slipper jag den här lyan ett tag och åker till hans o myser, det också om orken finns då.


Gammal bild på mig yasse o bimme. goa tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0