cause we hate what you do and we hate your whole crew

"What you want from me is life, not a stupid poem
I'm sorry for doing what I know I'll regret for all eternity"

Det är så det ska bli! Drar jag ut på det kommer jag att bli allt räddare för varje timma/dag/vecka...
Men jag är så rädd för smärtan, ångesten, lättnaden och er människor. Som inte kommer kunna förstå hur man mår.
Det här är något jag har velat ett bra tag det har varit en dröm för jag vet att jag skulle vara en utav de bästa.
Men det är så det ska bli, och jag måste bara våga vara lika stark som jag varit innan.

Bilr inge bio orkar verkligen inte stå framför spegeln och dela upp mitt hår för att platta det. orkar inte sätta på mig bh fy vad jag hatar de! orkar inte välja kläder rädd för att må dåligt om jag rör mig för mkt. så Danne får dra på bio med Anki utan mig, och jag får ännu en dag hemma med massor utav god mat.

Måste berätta om min kycklingröra vilken SUCCÉ!  så är cp mätt nu och nu kom mamma hem då hon har kebab i bröd till mig med sig haha den ska icke kastas för att jag är mätt nej den ska ner den med! haha. call me fat i don't care.

xoxo m meisone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0