I thought I needed some space But I just let love go to waste

halloj var verkligen inte igår ! Har haft ett underbart lov! Skrev senast i torsdags då Rita var på stan med Ludwig, de kom sen hem till mi jag och rita fixade oss och drog in till stan där vi mötte upp Lellis sa hej då till Lubba sen drog vi och leta fik, blev en fika med lellis ritii och johan (hanins ex/pojkvän?)
Lellis åkte till Gotland efter fikan jag rita och johan åkte sen hem, men på vägen kom jag och rita på att vi ville fika på Alberts så åkte in mot stan igen och tog en till fikiis.

I fredags blev det utgång och då vi fått lellis nyckel kirrade vi ihop ett gäng för att föra där, haha nej det gjorde vi inte det var jag matti och riti lyssna på bra musik och drack gott. vid 11 drog vi till royal. Efterfesten tillbringades på Alberts med Stor sallad och ett sjukt skönt sällskap utav två sköna grabbs.

I lördags Degades det sjukt mkt blev lite föreri hemma hos lellis igen men vid 9 drog vi till huset då vi inte hade så mkt dricka hemma, körde på som fan
träffa micke bodini niklas danne o danne och  gänget! demir MASSOR! träffade man på sjukt kul! så tillbringade nån timma mer än planerat. Ville fredrik och Pierre var på Laroy så istället för att gå in på royal så drog vi till Laroy som va så sjukt mkt världare än vad royal skulle varit. Blev en liten dans med Elin Kling ocså :P

Och igår kom Linus heeeeeeeeeem! :) då jag och Rita hade städat hela lägenheten så sjukt ren! inga kläder på gotlvet ALL damm är borta! så rent att man kunde slicka golvet! jo! de e sekärt!

Och IDAAAAAAAAG SKA VI ÅKA O KOLLA JOHN LEGEND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0