There will never be two things that go together better

God morgon, här sitter tjejen som sover 12 timmar om dan haha,
jag har hittat svaret och jag hade rätt Ola Salo är bisexuell.

I en tidigare intervju lär du sagt att "homosexuella skulle vara bättre pappor än heterosexuella"?
- Nä, så sa jag aldrig. Däremot tror jag öppna, fördomsfria och kärleksfulla människor är bättre föräldrar än trångsynta, fördomsfulla och rädda människor. Oavsett läggning.

Vilken är din sexuella läggning?
- Jag har varit kär i båda sorter. Så bi passar väl bäst.

Så nu behöver jag inte gå runt o älta på det nå mer. nu snart ska jag hoppa in i duschen för att göra mig fin för mormor, sista gången jag besöker Västerås, ska packa ner de små sakerna de här dagarna så mkt prat o många minnen ifrån morfar kommer nog dyka upp.
 Nu ska det duschas och fixas.

Kommentarer
Postat av: Ronja

där besvarade du mina frågor också!:)

2009-03-26 @ 09:03:48
Postat av: raghad

tack tack!, jodåå den blev lyckad ;)

2009-03-29 @ 13:03:53
URL: http://raggodis.blogg.se/
Postat av: raghad

tack tack!, jodåå den blev lyckad ;)

2009-03-29 @ 13:03:57
URL: http://raggodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0