How we used to be Feeling together, believe in whatever

Hej bloggen har inte bloggat på några veckor ser jag och jag ber om ursäkt för det,
Det senaste inlägget la jag upp en massa bilder på john legend konserten den var så sjukt underbar.
Vad har hänt där imellan undrar ni, jo en hel del.

min praktik började vecka 10 (till vecka 15) då jag trode att jag inte skulle fixa någon drog jag till skolan eller stannade hemma MEN en dag fick jag ett samtal ifrån Jonas Kosunen (fotograf) som behövde hjälp, blev superglad och min praktik började en fredag med sjukt roliga uppdrag.
Så nu har jag praktiserat hos jonas i två veckor och har fått lära mig en hel del och hört en massa roliga historier.
Jonas Kosunen

Jo jusste för en vecka sen blev kissen av med testiklarna haha så nu är han inte lika jobbig som innan. när jag sen kom hem med han och släppte ut han ur buren såg det ut som att han spårat upp till hundra, den kissen kunde ju inte gå rakt haha.

nej nu ska jag dricka mitt te och äta marie kex o smööriii <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0