-Is my posture OK? -Am I straight or gay? Let your body decide where you want to go

Hejsi bloggi! Jag har tagit ledigt ifrån praktiken denna vecka blir nog lite för mkt med det och allt man har att tänka på i huvet.
Så eftersom att jag är ledig så ska jag ta två dar och åka till mormor kanske ikväll eller imorrn förmiddag.
Pappa kommer hem på måndag! hoppas på fina presenter och en glá far.
Nu efter flera helger då jag och ilaf försökt hitta bra biljetter till gbg så har vi nu fixat det! Bror och Lina åker upp nästa helg då vi åker ner med de sen. blir mysi mysi med Emilia (brors dotter) också <3

FRUKOST!!

Jo jusste innan jag går och tjockar mig i köket!
Igår kväll kollade jag på "babben & co" reprisen ifrån lördags. då ola salo var en utav gästerna, jag har lyssnat på the ark sen deras genombrott med låten it takes a fool to remain sane kanske till och med tidigare med deras första singel Let your body deside Eller det kanske var samma år, skit samma har tyckt om de ett tag nu, och alltid trott att ola varit tillsammans med basisten (en kille) eller hur det nu var. MEN igår berättade han ngt kul för publiken och drog in sin "flickvän" ? :O min flickvän hit min flickvän dit`?! var inte han bög?! Bisexuell kanske? Riktigt förrvirrad och ska nu googla haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0