we are the world!

inte så konstigt att jag är tillbaka just nu väl?

var hemma hos ritas morbror för att fira lill kusinen som fyller 4 idag.. hade det jätte trevligt drack gott och åt gott.. abudi kör hem sinfar kommer tillbaka för att hämta mig rita och ronja...
ritas pappa ringer abudi svarar och går ut jag packar ihop mina prylar går ut för att säga hejdå till alla rita säger "Michael Jackson är död" chockad förstår ingenting säger nej ett par gånger .. FÖRSTÅR NI?! hur reagerar man egentligen? hur ska man reagera när man är uppväxt med honom uppväxt med alla hans låtar då vi spelade en massa utav hans musik på våra arabfester nya i sverige och lyckliga!

jag sitter iallfall nu hemma hos ronja på soffan ronja o abudi har gått o lagt sig rita drog ut till hamnplans invigningsfest.. och här sitter jag o kollar på CNN live ifrån LA ,, jag önskar ändå att det vore skit snack men ska vi alla vara ärliga mot oss själva så är det nog inte så.. imorgon får vi allafall reda på hela sanningen hjärttillstånd? förgiftning? uttorkning? 

MJ är död.... 50 år gammal och popens KUNG! vila i frid

beat it ..

"i love you i realy do" säger MJ framför alla sina fans, kl är kvart över 2 jag ska upp 9 och åka hem till landet för att börja min första arbetsdag..

<3


Kommentarer
Postat av: Ilaf

DU SUGER PÅ ATT HÖRA AV DIG MEIS !!!!

Jag kan inte få tag på dig, har ej hem nummer till Rite och vet ej när jag kan ringa rites mobil heller =/. Plus det är pinsamt och ringa dit.



Hör av dig förfan <3

2009-07-04 @ 20:58:38
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0