lovelovelove, i´m in miami bitch!

oj gud så många läsare jag har jag säger förlåt till alla er (4 pers) för att jag är så dålig på att uppdatera. :P
men kan säga såhär att jag tänker börja blogga igen när jag får min egna burk rätt så jobbigt o leta reda på folks datorer för att blogga.
men kan bli så att jag får kli i fingrarna och börjar blogga igen om bara några dar.
Men just idag är jag så sjukt kär och känner för att dela med mig utav kärleken men det går ju inteför att ni inte är här med mi.
jag är iallafall på gotland tog flyget imorse redan vid 9, har solat o läst min bok! OCH JAG ÄR SÅ KÄR! som sagt jag kan börja blogga redan om några tim/dar men då slänger jag nogi nte upp bilder på mig ska bli redigt brun innan jag dyker upp på bild :P ni får ha det så sjukt jävla cp bra! så hörs vi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0