You changed my whole life Don't know what your doing to me with your love

LÖRDAGBlev ganska så mycket sena hem till joel då vi har det bästa sällskapet glömmer bort tiden :P
vi ville ut allihop (typ inte jag mens-moode hade jag) haha men men efter lite tänkade och ställen så kände vi att huset skulle vara mycket enklare, åker dit och dansa va inte sådär jätte bra då men men efter den goaste skumpan drog vi föratt träffa ritas syster somar i slussen,

      

då vi och ritas systers gäng drog till burger kiing och käka så va vir tyo fortf taggade (jo jag blev taggad under natten nångång)
så kom vi på den underbara idén att dra till linus och mysa så ragga upp en as skön taxiförare åkte till joel han kom ner med två flaskor vin och en ikea kasse med täcke o kudde haha

       

jo galen kväll TACKTACKTACKTACKTACK! underbart verkligen!
och nu ser ni mina underbara läsare! jag kan ta massor med bilder nu! haha men kände att det blev jobbigt nu när man ska slänga upp de finns ju jätte många o jätte fula o vissa jätte fina! :P jaja detta får duga? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0