We could keep trying but things will never change

Anonym om Femhundra skjuter upp problemet för ett tag:
hopplös blogg

tycker du det så läs den inte då väl! skriv ditt namn nästa gång du tittar förbi meisa.blogg.se! NERD, Du kan vara hopplös!

haha hej bloggööön! Igår skulle jag på fika med två vänner men fick då ett erbjudande ifrån tempo i solberga att jag fick prov jobba där en dag och se vad jag tyckte, USCH i say! tre äckelgubbar! så tackade nej efter några timmars jobb där. sen blev det mys med yasmine o nerran hemma hos yas vi städa färga nerrans hår käka massor med gott sen drog jag hem till pap hann inte mysa så mkt sa hej kram snacka lite fort sen sussa vi.
På lördag fyller pappa år och imorrn kommer Rita till stockholm igen!!!! så på lördag Rita bjuds det på massor med mat hos mamma och tårta hos pappa sen utgång om du vill :) <3

kul att ingen gissa staden!!
1,Vimmerby 2,Västerås 3,Norrköping 4,Eskilstuna 5,Öland (kommer itne ihåg vad stället htte) 6,Fårö 7,Skara 8,Visby 9,Slite 10,Göteborg 11,Uppsala 12,Strängäs


no0bs! :P
XO MEISO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0