Det regnade idag och det finns en mening med det

Hej hej hallåå
blev kvar hos linus vi dega o kolla tv hela kvällen.
Blev ingen skola eftersom att jag hade blodsprängda ögon och ont i halsen då ja vakna.
Så då lellis drog till jobbet åkte jag hem och decka haha

Idag är inte en vanlig dag... en dag som alltid kommer att vara speciell för mig, en dag jag aldrig kommer att glömma.
Jo visst fick jag reda på det lite (väldigt sent) för sent,
Visst blir jag besviken på de människor som egentligen borde sagt något för länge sen..
För det är en stor grej, och du är stark som tog det beslutet och jag är sjukt glad över ditt beslut.
även fast vi bor kanske 300 kr ifrån varann så tänekr jag finnas där, både för att jag tycker det är kul och för att det är min familj.
är fortfarande chockad. och vet inte om det borde skrivas ner här. menjagskablifasterinomnågonvecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0