Jag försöker att strida mot känslan Men den är rädd och den spelar ett spel nu

Det är inte lätt när det är svårt, gick ju inte sådär jätte bra att sova idag.

Rita är jätte jätte sjukt och har varit det ett tag säger hon, nu sitter hon äntligen hemma i homa och försöker bli frisk, blir hon inte frisk till nästa vecka? så vet jag inte vad jag tar mig till. kom hit ändå rito (A)

Ilaf var o mös hos mig igår, skönt att ha sällskap älskar sällskap, sällissjuk? ne vet inte.


Jag vet att det är svårt över telefon
När jag va dig nära, ville du därifrån
Jag vet att du har tänkt
Men berätta hur du mår

Jag försöker träffa andra men det är inte så lätt
Jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt
Det är dags att lägga på
Men att stanna känns så rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0