Men om du längtar hem nån dag Och saknar nått precis som jag Då leder vägen dit den ska

Är sjuk... hostar upp blod (känns som det men så är det inte)
Min nyårsafton... kan inte sluta säga,tänka och tycka att de tvar sjukt jävla underbart!!!!
det börja med att vi åker hem till Yasmines moster i liljeholmen där vi hade massor med påsar o väskor fyllda med kläder smink smycken etc, vi åker då ner till torget och handlar mat vi visste inte vad vi skulle göra för middag, men en sak jag var verkligen villa ha med var potatis :) så när jag plockar potatis ser jag robyn (en utav sveriges stora artist) så jag börja sjunga lite på hennes låt haha tror ni inte att hennes kille stod och plocka potatis vid mig då eller haha lite pinsamt och hoppas på att han inte hörde,

Iallfall det blev kyckling filé med potatis haha. åker hem börjar dricka vin och laga mat,
Ville och fredrik hade inget planerat som de flesta typ ingen visste vad den skulle göra. men då bad ja de åka till lilje för att efter att vi fixat oss och käkat skulle vi till linus och föra. 

Då var vi hos Linus. då jag inte visste att det skulle räcka med förerit hemma hos yasmines moster så fortsattes det hos linus underbart hade vi där så sjukt mysigt, där sitter vi och sjunger dansar (jag dansa bara) efter några cube och ganska så många vinglas så går 2 vinglas sönder, josef stötte på bordet och yasmine tappa ett, nee det kommer ett till vinglas ska ni få se.
Jag ska upp för att kissa, så jag ställer mig upp på sängen och ska gå förbi alla, då ligger yamsine på sängen jag tappar balansen gör 2008 as snyggaste volt ner för sängen med huvet före som mosa ett stort och fint vinglas "nu dör jag" tänkte jag hahahah

men nej där kommer Linus och bär upp mig kollar igenom skallen "oj meis kom så går vi till toaletten, örat ditt blöder"
MEN vad vore en lyckad fest utan allt detta? + att Nergiz la sig på golvet och stor böla, det är lixom ett MÅSTE allt detta SKA hända på en lyckad fest!

efter 11 någongång åker vi in till stan och oj vad fint det var vid djurgården? om det nu var där vi va hahah Fredrik hade skumpan som sprutades över oss alla cigarrerna var redo och oj vad det pussades!
när det gått cirkus 20 min utav det nya året tar vi en taxi, men vart vi ska visste vi inte, sen kände vi för huset haha det var där jag inte ville fira nyår men fy va kul det var! :D

ännu mer skumpa där och där tappade vi alla bort varann, yasmine drog först sen fredrik sen ville sen försvann nergiz och jag o lelle var kvar.
Så vi åkte hem utanför Huset ser vi Josef med en brud, han kommer fram till oss och säger "jag ska vidsare till grand hotel" och var hur lycklig som helst haha så vi lämna han med den söta flickisen och drog hem.

morgon...vid 10 kommer Josef hem då han plinga sönder dörren hah, vid 3 åker vi ner till torget för att äta på donken, Jag Nergiz Yasmine Josef och Linus, då fick jag reda på att nergiz hade sin garderobs lapp hos mig haha så ingen jacka för henne inatt. :P så blir det när man bara försvinner Nergiz :P




Nu har det blitt för mkt text och för lite bilder så bilder kommer i nästa inlägg nu måste jag bara vila huvet i en halvtimma <3

Kommentarer
Postat av: Nergiz

HAHAHAHAHAHAHAHA VÄNTA LITE ... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA !!!!!!!!!!!!!

2009-01-02 @ 17:35:05
Postat av: meis

vad ska jag vänta på hahahahahhaa? :P <3

2009-01-02 @ 19:07:57
URL: http://meisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0