Time and time again you're too late And I'm about to make a mistake

Är nu på ön. Jag brukar i vanliga fall åka båten själv (oftast) men nu fick jag ju sällis jag och linus träffdes i nynäs drog in i båten och tog ett skönt bord och inväntade hans två vänner adam och anton de kom efter  ett tag då vi missat de när vi gick in i båten.
Var lite stel i början tycker det är jobbigt o träffa nya människor i ett nyktert tillstånd haha men SEN blev det så sjukt nice! hade en massa diskutioner som igentligen inte hade ett slut men vi kom upp med massa annat så ja..
efter 3 tim och en kvart var man framme då rita ringer och säger att jag ska ta taxi till ronja för folk hade druckit och ingen ville hämta stackars meisi :(

lellis och jag inväntade taxi då jag ser att han fryser ihjäl och ber han gå in mot stan så han inte behövde vänta med mii. världens gulligaste taxi chaffis kör mi till ronja, där jag blir varmt välkomnad där sitter alla samlade dricker gott med ett underbart sällskap.
Jag Rita Ronja Alexandra Abudi Nawal (minsommar mamma, rita o abudis mamma) och ronjis mam o pap underbara! : ) 

jag dricker inte sprit shottar absolut inte har inte gjort det på ett år, MEN igår wohoow! meisi var i gång tack vare flickorna .
när vi var i ett skönt tillstånd drog vi till "obs cupen" då alla spelar fotboll hela helgen under natten också helt sjukt :S men drog dit o hälsa på folk och kolla tråkig fotboll.

bilder får ni då jag hittar ritas sladd..

nu ska det lagas mat (eller ronja har nog redan gjort klart allt där nere) :$ tack ronjis <3

Kommentarer
Postat av: ilaf

Vad roligt, saknar dig även om det bara gått en dag . Hälsa rita!! ha det skit roligt, ha så roligt att du blir full med rolighet så du inte lämnar mig igen :)

2009-01-31 @ 16:50:33
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0