Skapar värme inom mig, vi ska vårda varje dag

Så nu har jag städat... eller nja bäddat sängen iallfall :) Ikväll ska det mysas! Yasmine Nerran och förhoppningsvis Ilaf kommer hit ikväll.
Jag har hittat en till favo serie.. GREEK! bra! skit bra serie faktiskt, men ännu inte på samma nivå som gossip OTH och DH. och OC för den delen.

Jag saknar Rita! det är nu EXAKT en vecka kvar tills att hon kommer !! kan vi få massor med pengar hitta en fet lägenhet i gamlastan och leva loppan?`och ha sommar lägenheten på gotland innanför muren? Flytta utomlands?

nej nu saknar jag yasmine och nerran o hoppas de kommer snart! ilaf är på väg fick jag redapå nyss, så en mysig flickis kväll ikväll. ni får höra mer utav mig senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0