och jag blev en av dom som aldrig kommit hem

Varför uppdaterar jag inte bloggen för? jo för att jag vill itne tråka ut er med tråkig info som..
Har inte gjort nåt spec idag bara kollat one tree hill, gossip girl och desperate housewives käkat tacos nutella mackor druckit bravo duschat ätit druckit te surfat på nätet... jooo jusste! jag fixa en grupp på facebook igår "Blondinbella +20 kilo"
Först tyckte jag att det var en lysande idé men när jag var klar med den och bjudit några vänner så kändes det rätt så tråkigt, "vem kommer vilja gå med den" osv men så idag! går jag in på gruppen och ser medlemmar! blev glad! :)
några utav er kanske undrar varför gruppen heter "Blondinbella +20 kilo" jo här ska ni få se
"Men ska jag behöva gå upp 20 kilo för att visa dom att man kan vara framgångsrik och nöjd med sig själv utan att vara size 0, ja då gör jag det utan tvekan." Säger blondinbella under en intervju med expressen.

GÅ UPP 20 KILO NU DÅ ! BLONDIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0