natten vi kysste all skit vi gått igenom här adjö

Kissen har kissat i mammas säng igen! haha gud så jag skrattade men var literädd över att hon skulle slänga han ut genom ballen,  sen lägger jag mig på min säng fixa täcket som en stor kudde jag la mig på kollar film o så o känner sen doften utav katt urin... kul här har katt jäveln också varit, men det vet bara jag och ni för morsan slänger nog ut honom om han kissat på två ställen! :P

OM 16 TIMMAR KOMMER RITAN SKITAN HIIT! skiter i o städa nu får göra det imorrn har fortfarande lite ont i ryggen men för några tim sen kunde jag knappt röra mig o så hade det varit efter att jag kom hem ifrån pap.

Godnatt


Horn-hanna

Horn&Winnerbäck-Som jag hade dig förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0