Och den är din i natt, så slumra in och dröm

Vare sig du vill eller inte så är jag nu faster Meis! Jag blev det den 27 Jan 2009 (om inte 26 Jan bara det att Lina inte hade tid och skicka sms under förlossningen) :P ! Jag är nu iallfall faster MEIS! och jag älskar den lilla flickisen redan!
helt sinnes sjukt! GAAAH! vill träffa den lilla flickan som varje morgon ser ut som en liten nallis och luktar himmelskt! (eller bajs) men ändåå jätte god lukt? :S ahaha
OWÄÄÄÄÄÄÄÄ jag är lycklig!

men sen så är det en annan sak som stör mig och rita så vi båda är uppe tills vi hört nåt ljud ifrån dessa.



där har vi bebiis! :) haha <3

Kommentarer
Postat av: Linda

naaa gratttiis hahaha :D

2009-01-27 @ 14:18:42
URL: http://Lindosincage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0