Cause everybody knows, that nobody really knows

 

Fick ju hem Abtronic idag hahah as bra har kollat på film o haft på den bye bye onödigt fett! hej hej mina gömda muskler!
hahah ni tror kanske inte på skiten? ni kanske tycker att jag är fet som behöver bställa en sån här grej... men jag är verkligen ingen gym-tjej eller nån tjej som orkar träna något alls.. så för att "hålla igång" okej kroppen iallfall så blir det nog super med denna apparat som jag har förälskat mig i :) 
Eftersom att jag skulle fått denna för en månad sen så fick jag två Abtronic + en jul skiva haha :) gulligt tvins.se eller com ?

Kommentarer
Postat av: ilaf

fick du två st ? perfekt då kan vi" träna " tsm hahaah

2009-01-19 @ 22:02:40
URL: http://ilaf.blogg.se/
Postat av: Lina.

du, om det är NÅGON som behöver den så är det fasen jag. give it toooo me baby, ahha aha.. :)





pussis.

2009-01-20 @ 05:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0