And why can't you just hold me And how come it is so hard

Ni har säkert lagt märket till mina rubriker i varje inlägg.
Så kanske ni undrar om det har något sammanhang med inlägget.

Nej det har det inte jag tar de ifrån olika låt-texter, dikter och kanske något fint en vän eller så råkar få ur sig.
MEN det är inte så att jag bara lägger upp bara för att, utan varje rubrik har tagit tag i mig jag älskar de de betyder ngåot för mig.

Så vare med det.

Förrigår ringer en vän till mig, en vän som gjorde mig riktigt besviken för flera månader sen. Men som nu börja förstå vad han gjort, du drogs bara med ! och det är lugnt, så nu är relationen på väg upp igen hoppas jag , visst finns det vänner som växer ifrån varann, och det får vi se om vi gjort nu.
Han har iallfall bjudit med mig på en MUSIKAL!! med Brolle jr ! OM jag blev överlycklig! tack tacktack tack! :) så ser verkligen framemot vår musikal dag! :D

nu ska jag.. dricka upp mitt kaffe o sova? neeej kommer aldrig gå.. jag ska sitta här i köket få ont i rumpan äta mig trött så jag kan somna innan 1 eller 2 inatt?... xoooxooo meisoooo


Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: ändring nu eftersom de förlorat sitt 03 tillstånd :/ men Mango är också naaaaaajs och du ska komma som planerat såklart ;D <3

2009-01-21 @ 00:39:30
URL: http://Lindosincage.blogspot.com
Postat av: Nergiz

med brolle jr ?!?!?! jag ska med ! hahaha

2009-01-21 @ 09:15:14
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-21 @ 14:26:14
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0