No matter what you´ll never take that from me

Jo helgen tillbringades ju på ön, efter en super skön fredag så mös vi hela lördagen mös hos ronjis med macaroner och falukörv hämta rita ifrån maxi o hanla åkte hem fixa tacos tjocka oss och fixade oss vi hann alla sova nån timma också.
rita  var jätte tråkig i lördags ville inte ut till hamnplan o spåra hon ville bara se fotboll, så vi åkte o kolla fotboll, träffa på jennifer : ) sen kom alex o tråka med oss. Efter att gute spelat så drog jag ville och fredrik hem till fredrik för attde ville käka innan derast match och jag ville ha chips mumsii :) vid 02 åkte vi till sävehallen där de skulle värma upp och jag o hannes stod o snacka om allt mellan himmel o jort, såg lellis och josef spela :) sen vare tid för de "rosa laget" där de mysiga killarna spela, jag var deras fotograf under matchen också bra spelat grabbs.

folket som hade varit på hamnplan kom senare, vid 05 drar vi till den andra hallen där ronja spela bra spelat ronjis!!
då vi kände att vi dygnat klart ville rita hem så efter många om o men körde samuel oss hem till ronja där jag alex rita och abudi mös o däcka.

"nej nej klart jag kommer orka ta mig upp om några timmar för att sen åka till stenkumla o hämta min resväska och sen in till stan igen för att ta båten" tänkte jag innan jag la mig i sängen med 2 jätte mysiga flickor.

JAG VAKNA 15.00! och båten åkte 16.00 hur fan ska man hinna till stenkumla häta gråjerna och tillbaka igen? vad vore man utan Dino?? JÄTTE MYCKET TACK!! körde mig till stenkumla och tillbaka och jag hann precis! :)


   

the crew på båten trötta och äckliga .. iallfall jag :P
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0