So were you here to comfort me or to comfort you?

Lellis Lellis Lellis Lellis Lellis Lellis
:)

Tacos till mellis och middag och night food. och frukos? haha igår gjorde intejag ett skit så sjukt skönt! taggar till inför denna vecka som ska spåras Hemma hos Matti och Lee och några sköna klubbar.
Pappa åker till iraq på Tisdag så funderar på att åka till honom nu så att han inte saknar sin dotter så sjukt mkt under månaden.. eller jag kommer sakna han.. :( OWÄÄ
Förlåt för att det har varit en torr blogg i ett par dar nu utan bilder och så.. men laddaren till kameran är hos pappa har en till här hemma men vet inte vart jag gömt den någonstans.
Nu ska jag kolla klart på Gilbert Grape en så sjukt bra film! min faviis!

Vill säga förlåt till alla vänner? Som tror att jag glömt de, sviker de osv.
Förlåt för att jag inte slänger iväg ett sms eller ringer eller överraskar med att dyka upp utanför dörren.. men jag har tyvärr hittat min aboslut bästa vän.. det är min SÄNG haha skulle verkligen kunan ligga här heeeeela veckan! bara resa mig upp då jag ska hämta mat ifrån köket..
Nej men helt seriöst förlåt! jag har en sån kärlek till alla mina vänner, men det vet de inte om än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0