It doesn't even matter how hard you try keep that in mind

hej hej hallå! har haft två mys dar igår drog vi till söder och drack gott (billigt) haha satt på tiffanys med några vänner, yasmine nerran lee goffe poppe och christian jag och lee var kanske inte så sociala igår då vi hade en massa o prata om , senare på kvällen kom rita och julius ifrån ön jätteee myyys :)
fötterna blev en aning runda då vi drog ifrån tiffanys, blev ingen sen ons och för första gången på länge somna jag vid 1 tiden sjukt skönt.
och förrifrån blev det mys med lellis.
nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att joel dör så jag kan få rito för mi själv! (6) :P
   
kollar gamla klipp, första gången jag cykla utan att hålla i, det andra klippet då jasmine försökte "bota" amir hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0