If we kiss there'll be no turning back it's a fact Troubles wait for us now

Man kan slicka på golvet i mitt rum nu, haha har storstädat här hemma eller iallfall i mitt rum, var inte igår man kunde se vad som låg under sängen och vad som inte, och lådan är nu fixad jätte skönt o kunna se vad som ligger i.
Rocky (kissen) har kissat i mammas rum vi vet ännu inte var, hon har torkat golvet ett x antal gånger hon vart så förbannad för att hon inte kunde vila utan att bli "förgiftad" så hon slängde ut han i balkongen i en timma, nu sprang han in i mitt rum och vill gosa.
Om ni verkligen har börjat röja i ett rum så tar det aldrig slut, 2 påsar fyllda med skit men ändå massa skit kvar??
Hittade en sjukt gammal dagbok som jag ska ligga o läsa nu : ) så hittade jag Brolle Jrs första skiva i min låda Rebellious Heart !! Så nu ska det läsas dagböcker och lyssnas på brolle .
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0