Den här känslan som Jag har är inte min

Kul! Här har man suttit och skrivit sjukt bra så trycker man på "Publicera" jo vad händer då tror ni? 
Allt försvinner!!
Så jag kortfattar allt nu, Förrigårn åkte vi till öster för att ta en fika på Alberts eftersom att Antonio från ön jobbade, Jag Ilaf och Rita fick en sjukt efterlängtad fika.
 Så igår blev jag, rita och lellis lite runda om fötterna när vi sen trode att royal var öppet eftersom att Lee hade sagt det! (det var stängt) så vi tillbringade nån timma eller kanske inte ens det? på max med tre sköna grabbs.

Rita är nu på stan hon har lunchat med en vän och är och köper nåt smycke till hennes armband, jag har städat efter henne här i rummet och väntar på att hon ska komma hem med mina cigg :)

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

frågestund på min blogg! maisan.blogg.se

2009-02-27 @ 17:50:30
URL: http://maisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0