SO WHAT IM STILL A ROCKSTAR!

Inte rattvist att jag skiter i o blogga nar ni mina fina underbara vackra wounderfula! lasare vantar pa mer mer o mer!

sa julafton var annorlunda! igors lilla lya ar liten for 8 personer sa vi fick sitta pa stolar och ata cp god mat som igor gjort! det var inget julbord tyvarr "julbord ar simple food fucking cheap ass food this is what we are going to eat meis!"
sa .. aa blev inte julbord! :P men massa god mat och jag gjprde min egna chocklad till folket och mina knack var valdigt uppskattade! efter att ha druckigt massor av vin till mat och tarta och godis sa drog alla gamlingar = derik men kvar var jag igor och raphael, sa vi drog ut och korde hart pa dansgolvet, det var en jatte stor klubb och den kvallen var det rnb inte simpel rnb som back home in stockholm, this was awsome! :) efter all dans drog vi och at kina . och hemma var vi igen pa morgonen,
trode jag skulle grina pa kvallen efter julafton for att jag inte hade mina slaktingar i narheten eller att det inte fanns prinskor eller janssons osv, men icke kom hem full somna full o gla! vakna inte bakis overhuvudtaget..
so it was great!
vad har vi gjort dagarna efter julafton.. hmm vi atit! haha kollade pa lagenheter igar faktiskt, vi star pa forsta plats till dessa tre lagenheterna, och pa tis nasta vecka skriver vi pa kontraktet ! awsome!
behover dock mala hela javla lyan for att manniskorna som bodde dar innan gillade rosa ?!?!?! :S
anyway ser jag mycket fram emot.

vad hande idag och vad hander idag undrar ni ?
joo jag vakna vid 12.00 da igor sjalv lag i sangen hor jag honom saga "meis vakna du har sovit for lange stig upp!" man ba :S fuck you vill jag sova 11 timmar sa lat mig fucking sova i 11 timmar!
men jag gick upp iallfall av irritation! :P sa jag gick up at chocklad o chips som lag framme drack vatten kramade om kissen rocky hoppade in i duschen gick ut ur duschen torkade haret satte pa mig smutsiga klader och gick ut for att jag vill se om jag kan hitta ngt fint till imorrn, kanneri nte for att kla upp mig bara ha nagot nytt lixpm.

anyway drog till 2hand affarer love them!!! och drog till h&m for att jag saknar sverige lite :P men fy vad alla klader ser ut! inget fint nar det ar rea overrallt. ser bara smutigt ut.. usch. ne sen drog jag hem efter att ha gatt hela stan i 4 timmar :P

nu ar jag hemma och hungrig kom hem med tva trojor btw. jatte fina bada kosta 3 euro bILLIIGGT!

NU SKA JAG MYSA
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0