so what if i told you that it was all a lie

Hey hey hey!
Idag blev jag klar med mitt engelska CV blev hur bra som helst inte ens mitt svenska cv ar sa bra!
igor hade lamnat sin bil dar vi bor och da det borjar kosta efterhelgen sa var han tvungen att vakna valdigt tidigt och kora den till mormor som bor pa andra sidan stan.
Sa jag fick egentid och fixade mitt cv i lugn och ro sedan vid 2 akte jag till mormor och myste.

Eftersom att vi idag fick reda pa att jagmaste skriva in mig har i holland och fa siffror som ger mig mojlighet att soka jobb sa har jag nu cirkus 3 veckors tid att lara mig hollandska och ha tid for mina hobbys.
sa vi drog och kopte en mini lexikon och en en kurs bok som lar mig allt jag behover.

awsome! jag ar taggad till tusen! och sa ska jag borja sy! sa vi gick till sy-affaren och kollade runt valdigt bra hjalp fick vi, bredvid den affaren finns en second hand affar, jag gick in kollade en liten stund och tog tag i igor och sa jag maste harifran,
Skulle jag stannat i 5 sekunder till sa lovar jag er allihop! att affaren skulle vara tom och jag skulle inte lata de stanga! haha saaa saa fina klader och tights!! o skor och vaskor och jackor och byxor och trojor och hattar och allt!

anyway, igors moster (min favorit) kom pa besok da hon en gang i tiden var larare och larde ut hollandksa sa idag hade jag min forsta lektion med henne . vi drog sen till bazar min och igors favo rest, da vi fragade efter jobb och hon svarade "om du bara visar dig for manegerna sa har du jobbet" da vi pratade en langre tid med henne fick jag och igor kanslan av att detta jobb ar mitt sa fort jag fatt mina hollandska siffror.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0