och du stod givakt med din rygg rak och tog fyrahundra slag

In the house of rhemrev/altaie...

klockan ar 20.01 jag ska snart ut igen for att kopa ingredienser till min knack som jag ska gora ikvall.
min bild utav en mysig julmiddag med julmat imorgon ar helt borta. igor har sina egna planer.. dislike

men nu for bara 20 minuter sedan borjade jag acceptera det.. men vi pratar inte med varandra.

kanske darfor jag borja smalta det lite och forsoker sluta tanka pa det.
..nu pussades vi.. men jag gillade det inte JAG AR SURIIS! men jag ska gora mina javla knäck iallfall!
vi fick brev hem idag om vara 3 lagenheter som vi ska kolla pa den 29 dec. awsome!!! och det ar bara huset framfor oss nu men storre!

tillbaka till sura meis.. jag grat utav iska for bara nan timma sen da vi kom hem ifran storhandeln!.. jag var sa arg for att jag inte fick som jag ville.. sa arg att jag ville lamna han och aka hem till stockholm..
men dar hade du otur ilaf vet att du tankte YES! va arg meis va ledsen och kom hem! haha
men det gick over nu.. onska mig lycka till nasta gang! haha

Rocky leker med sitt godis.. han lar sig aldrig hyffs med en sadan mamma som mig! X


Kommentarer
Postat av: Aleksandra

HAHAH det är våra näsor som gör oss unika!

2009-12-23 @ 20:24:26
URL: http://catwalkiscalling.blogg.se/
Postat av: Ilaf

HAHAHHA!! God jul på dig älskling. Jag hoppas dina knäck blir lyckade!

2009-12-24 @ 11:48:09
URL: http://catwalkiscalling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0