What you want from me is life, not a stupid poem

Har inte haft tid och fixa ihop mig själv, nu har ju mamma opererat sina tänder igen då den största operationen har gjort nu för nån dag sen.
Nu är det inte bara mig själv jag ska ta hand om utan mamma också...
Darför tog jag mig hem till Ilaf med Miso igår för att fortsätta må lika bra som jag gjorde just igår.
påvägen hem blev det en promenad med amir och jasmine kom hem igen efter det och så börja skiten igen.

Allt jag ser och hör handlar om just det, vad ska jag ta mig till? då jag blir påminnd bara jag sätter på tven bara jag går ut ur dörren då jag vill ha en mysig konversation med någon, ALLT påminner om... dig.

Idag har jag prov, ekonomi prov, men jag tänker dra ändå! vill inte sitta med tungan hängandes utanför och tycka synd om mig själv nu inte, det har jag mina nätter till! så ska nu röra på fläsket och hoppa in i duschen.  


förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0