Tell me you love me, and come back and haunt me,

11 april

    kolla näsan! haha
   
Grillad kebab!                      Dolma!

Maten kanske ser jätte äcklig ut och den som tycker det är bjuden hem till mig om nån vecka då den ska få smaka på maten dens mamma inte visste existerade.
och så kanske ni undrar hur fan man kan grilla på balkongen haha, det är det mysigaste man någonsinn kan göra. kom hit o testa nån dag gott folk .

Nu ska det städas. har ett sjukt äckligt rum just nu, så bäst om jag börjar städa nu innan jag blir trött igen. <3

Kommentarer
Postat av: Ilaf

jag känner smaken av kebaben i min mun....

2009-04-13 @ 18:22:27
URL: http://ilaf.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhhh vad gott det ser ut!!!

2009-04-17 @ 12:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0