And my intention was not to hurt you but I guess that’s what I did,

"What you want from me is life, not a stupid poem
I'm sorry for doing what I know I'll regret for all eternity" 


Hej gott folk, går inte att sitta vid datorn när det är sånt sjukt fint väder.
när mamma är hemma så brukar jag vänta tills att hon vaknar så att jag inte behöver fixa frukost haha så imorse fick hon för sig att ta nån lång sovmorgon till halv 12, brukar aldrig hända så jag vände o vred i sängen i kanske nån timma.
Vet inte varför men i den här familjen har det blivit så att man är rädd för att slänga saker och istället sprar på skiten, så när sommarn drar iväg och hösten börjar bli för kall så börjas det, "den här resväskan är fin men vi behöver den inte alls vi slänger den på balkongen" tänker vi då.
så de här krukorna alla familjer äger men egentligen inten behöver de slänger vi ut på ballen de med köper in en ny lampa till ett sovrum ja då vill man inte slänga iväg lampan man haft i rummet i snart 30 år hahaa. joo iallfall så idag har vi rensat balkongen så välkommen solen här ska det mysas på ballen!

så skulle vi storstäda hela lägenheten, men orken fanns inte för att fortsätta, så ni kanske undrar hur det ser ut nu? inte ok kan jag säga haha.

imorrn blir en tjock flicka 19 år och det är jag har alltid hatat att fylla år :S konstigt men jag vet inte varför bara är så i hate it!
så eftersom att det är så fint vänder så tänkte jag att vi kunde glömma att jag fylelr år bjuda hit vänner till familjen och grilla bara för sällskapets skull inte för mig :) får se om hormonerna inte ändrar på sig tils imorrn hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0