What you want from me is life, not a stupid poem

"What you want from me is life, not a stupid poem
I'm sorry for doing what I know I'll regret for all eternity" 


Grattis till mig i efterskott! hade en UNDERBAR födelsedag igår :) vet inte om jag nämnde det i förra inlägget men jag hatar o fylla år , så igår sa jag till mor att allt vi gör idag gör vi bara för att, en vanliga dag med super god tårta bara :)
och så blev det, grillning och massor med cp god mat! och gott sällskap!!!
och vi hade tur med vädret!! :)
så tack alla som gratta!!! <3

Idag var det sjukt fint väder igen och då jag aldrig har ork nu för tiden inte fixade mig i god tid, men kusin och jag sågs i gamla stan vid 4 och åt glass vid vattnet, då vi rörde oss hem vid 6-7 tiden började det bli lite kyligt för två sommrigt klädda människor.
nu är jag hemma och tänker inte röra på mig inte ens för att svara i telefonen som ligger i köket, :)
har ett stort beslut o fatta. så ska nu kolla one tree hill o mysa by my self. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0