I'm sorry for doing what I know I'll regret for all eternity

Det får ta sin tid, jag ber inte om att må bra jag ber om att du förlåter mig för du kunde haft det finaste livet någonsin ´för jag vet att jag skulle vara en utav de bästa, satte på tv en nyss, gissa vad jag såg. En reklam om bebis mat...
allt påminner om dig. Jag känner hat för en person jag också bryr mig om och så kan jag känna det för vänner jag älskar för att de aldrig förstått men som jag skrivit i nåt inlägg tidigare, "ingen kommer att förstå" vare sig de går igenom det eller inte... orkar inte hata nå mer.


Idag gick provet sådär. och nu kom jag hem ifrån att ha testat kläder som jag ska ha på mig på modevisningen imorgon i stockholms modecenter i nacka med 3 olika märken det jag ska ha på mig vet jga inte vad det heter men Ed Hardy är ett utav de märken som kommer att visas, inte alls kläder jag skulle vilja hänga upp i garderoben men kul o få testa på catwalk :) om ni nu får för er att komma förbi och titta på så finns det mer information på hemsidan www.HariGenius.se efterfest på grodan om ni imorrn inte vet var ni vill parta någonstans.

nu ska det duschas för imorrn tillbringas hela dagen på plats.



förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0