I'm sorry for doing what I know I'll regret for all eternity

Modevisningen gick så sjukt bra! kastar upp bilder eller nåt klip när jag själv får tag på de.
cp kul var det! och alla människor och de andra 19 modeller va underbara!
efter modevisningen så var man helt slut ingen mat på hela dan förutom en macka stress i 6 timmar hög musik i 3859 timmar så huvudvärken ifrån fredagn är lixom ännu inte bortaså efter att ha mött upp maria och matilda och lindas vänner så drog jag till pappsii som som turvar var vaken så vi tog en natt fika i köket med massor utav skvaller.
lördagen däremot blev helt galen! tacka Somar och christian för den kvällen och alla flickor och alla fina pojkar OCH skådis killen? ;);)
söndag var jag död!

I måndags var det skola efter det drog jag och jasmine till söder för att sätta oss på "Strand" i hornstull och ta en fika med Lellis, då vi suttit där ett tag blev det lite kallt så vi gick för att träffa Ville och Fredrik.
pojkarna var hungriga så nån gata ifrån var det en liten restaurang vi satte oss på och tog varsinn öl.. och sen cider.. och en till osv? haha
gatan bakom rest. låg det en krog gick in dit och fortsatte mys kvällen en stund där.
Så måste vi tacka joel för att han körde mig och jasmine hem och fick motorstopp efter det haha.
igår tillbringades dagen i hornstull igen Fredrik fick bli min modell då vi gick runt vattnet och fota. sen blev det en iskall cp god öl på "Strand" sen häng hemma hos ville o fred.
 
nu vill jag inte ens läsa det jag skrivit och ni som läst det är nog lite förvirrade då jag har glömt hur man skriver bra haha.
nu ska jag se vad jag ska ha på mig imorrn då vi har mösspåtagning.


förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0