Yes I was burned but I called it a lesson learned

Ja det där med araber som firar jul rita! min mamma tar det lika seriöst som svensson svensson gör haha :P

Blev inge fika, men fyfan va skoj det var att prova mössor och beställa olika prylar! :) köpte med mig en massa små saker, det bästa köpet var nog en penna som man ska skriva i mössan med och det sitter fast FOREVER! :p skit bra penna tydligen! hade storlek 56 på min mössa igentligen 55 men folk sa att den såg liten ut och det vill jag inte, så 56 var perfa, vad har ni för storlek?


Bergatrollet
Klassen, en dålig bild. och va glada för de ; ) hö-hö

nu har jag kollar the hills , one tree hill och entourage och kan någon snälla förklara för mig varför gossip girl inte kommit ut än??! : (

nu blir det en garre barre sen blir det mer entourage gott folk XOXO gossip girl avsnitt 12 vart tog du vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0