We all must go through it sometime, you were not the first, you know

Hello. Det är den sista veckan i skolan nu, efter det så är det praktik... och jag har inte hittat någon än,
Men imorse var jag hos en fotograf och skulle kolla hur han jobba... Vi kom fram till att det inte kommer finnas något för mig att göra, trevlig var han och hålla kontakt med han i framtiden vore nog bra.

Senare idag blir det fika med Ellofe.

Apropå ingenting, så undrar jag om någon utav er sett de här skorna i st 38 :$ för mina är 39 sitter helt okej men en 38 skulle sitta så mycket bättre. har letat så sjukt länge nu...(Från Oasis)
                     älska 
                                                               Och här är mina bästa party skor! älska älska älska,
                      om någon vill bli av med sina och det är storlek 37 (ja jag kan ha allt ifrån st 37-39 :P) så kan jag ta de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0