jag hörde ord från mina läppar som aldrig vilat i min mun

Sitter i ett stort tomt klassrum helt själv. med min sofis mode tidning och en cola :)
Sitter kvar i skolan för att jag ändå inte hinner hem och sen tillbaka till halv fem då vi ska a mössprovning wohoow!
idag ska vi kolla vad vi ar för storlek i våra fina svart vita mössor som kommer att bäras den 6 juni? 5 juni kanske? nej jag vet inte nångång i början på juni iallfall :)

Helt sjukt konstigt att detta är mitt sista år i skolan... Bara 6 månader kvar typ..

Klippte Jasmines toppar här i skolan idag ahah så lite afro hår ligger mitt i klassrummet :P

Iallfall, idag skulle jag fika med ellofe efter plugget , men vi missförstod varann när jag sa att jag skulle prova mössor idag, så hon är nu på g hem, men yasmine messa och fråga om en fika så får hänga på där med alexandra, parham och deras två vänner. om det orkas :)

nu blir det mer mys med tidningen, xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0