i´m a nerd

Halvdag idag,
Är så sjutk trött på att vakna 7 varje dag och åka buss till skolan, äter ju inte som jag ska när jag är där, om fiket är öppet då springer man dit och köper upp hela fiket.
när det stänger går man till pressbyrån och köper upp hela pressb, ahaha sen blire lunch ja då är det smaklös mat då äter man inte så mycket, och när man kommer hem vill man bara sova...
eller? läsa skvaller tidningar!! ; ) köpte NU, BILD och SOFIS MODE så nu blir det att ladda ner Gossip Girl & One Tree Hill under tiden ska jag läsa all skit i tidningarna, super kul! :)

Klippte ju mig i lördags så här får ni en sjukt "ball" bild på mig.


Och här får ni en bild på det jag myser med just nu, gotti!!


ha det, nu blir det skvaller skvaller!

Kommentarer
Postat av: Linda

MEN SNYGGING! fin frisyr! :D

2008-11-04 @ 18:06:32
URL: http://Lindosincage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0